Оставите коментар

Новости

crta ukrasna (1)

ПРОСЛАВА ХРАМОВНЕ СЛАВЕ МИТРОВДАНА 2013.

8.11.2013.год.

Свечано и пуно радости у свим срцима присутних, данашњег дана прославили смо Црквену Славу Св.Великомученика Димитрија уз присуство великог броја деце, мештана Сечња и околине као и нам драгих гостију из Херцеговине.

Свету Архијерејску Литургију је служио Његово Преосвештенство Г.Г.Никанор Епископ банатски .

Благодат Духа Светога нас је и данас сабрала као што нас сабира увек када се са вером, љубављу и надом обраћамо Господу да нам свима пода љубав неизмерну према свима.

ВАСКРШЊЕ ТАКМИЧЕЊЕ ЗА ДЕЦУ!

jaje Vaskrs

Цркв Светог Димитрија позива сву децу на Литургију да поделе са нама Васкршњу радост. Литургија почиње у 9:30 у Недељу. Понесите своје украшено јаје и након Литургије учествујте у такмичењу за избор најлепшег  и најјачег јајета.

БЛАГОВЕСТИ

Благовести

Пола године пошто је првосвештенику Захарији пројавио да ће у дубокој старости добити сина који ће бити Господњи Претеча (Свети Јован Крститељ), исти Господњи арханђео, Гаврило, јавио се Пречистој Дјеви Марији у Назарету, поздравивши је речима: Радуј се, благодатна! Господ је с тобом, благословена си ти међу женама! (Лк 1, 28). Зачуђеној и уплашеној Дјеви арханђео објашњава необичан поздрав: Не бој се, Марија, јер си нашла благодат у Бога! И ево зачећеш, и родићеш сина и наденућеш му име Исус. Он ће бити велики, и назваће се Син Вишњега, и даће му Господ Бог престо Давида оца Његовог. И цареваће над домом Јаковљевим вавек, и царству Његовом неће бити краја (Лк, ст. 30-33).

На Маријино питање Како ће то бити кад ја не знам за мужа? (Лк, ст. 34), арханђео Гаврило одговара: Дух Свети доћи ће на тебе, и сила Вишњега осениће те; зато и оно што ће се родити биће свето, и назваће се Син Божји(ст. 35). Пречиста Дјева покорно одговара: Ево слушкиње Господње, нека ми буде по речи твојој (Лк, ст. 38).

Хуманитарна акција

ОБАВЕШТЕЊЕ

19.маја 2013.године на дан Преноса Моштију Светога Саве и Славе Црквеног Хора биће обављена Света Тајна Крштења чланова хора, и том приликом надамо се да ће родитељи као и наши суграђани Сечња у великом броју присуствовати Светој Литургији и Светој Тајни Крштења у Храму Светог Великомученика Димитрија Солунског.

Свети Сава

27.јануара 2013.године у 9:30 часова биће прослављена Школска Слава као и Слава васцелог српског народа Свети Сава у нашем храму Светом Литургијом након које ће се уз пригодан програм и рецитације ученика и Црквеног хора сви који буду присутни бити позвани на дружење у Парохијском Дому и Духовном Центру Св.Владика Николај Велимировић при Храму Св. Великомученика Димитрија Солунског у Сечњу.

Надамо се да ћете нам драги суграђани и ви децо у радости и весељу бити присутни  у Храму 27.јануара да сви узнесемо молитвено Светом Сави хвалу за све што нам од Господа дарује и пружа.

Вечерња служба ће се одржати 26.јануара у 18h уочи предстојећег Празника.

КИЋЕЊЕ БАДЊАЧИЋА У ДУХОВНОМ ЦЕНТРУ СА  ДЕЦОМ И ЦРКВЕНИМ ХОРОМ

Бадњи Дан 1

Божићни плакат

СВЕТА АРХИЈЕРЕЈСКА ЛИТУРГИЈА У ЈАШИ ТОМИЋ

10.новембра 2012.године у Храму преноса моштију Св.Николаја Мириликијског Чудотворца у Јаши Томић одржана је Света Архијерејска Литургија уз присуство верника из Јаше Томић и околних места, као и гостију из Београда.

ЦРКВЕНА СЛАВА

СВЕТИ ВЕЛИКОМУЧЕНИК ДИМИТРИЈЕ СОЛУНСКИ

Празник Св.Великомученика Димитрија Солунског смо прославили у молитвеној саборности у сечањском Храму, уз пратњу Хора Жене Мироносице из Зрењанина и Црквеног Хора Свети Сава из Сечња као и  бројним верницима нашег Сечња и околних места. За 2012/2013.годину Кума Цркве је госпођа Славица Лубурић Катић која је преузела кумство од породице Радовановић, и наставила традицију даљег изграђивања Цркве у нашем месту. Подељене су и захвалнице појединцима и предузећима који су својим радом и залагањем допринели да наш Храм буде овакав какав јесте у духу Светосавља грађен и обнављан.

Захвањујемо се свим верницима и данас присутним људима који су надамо се са Свете Литургије која је одслужена у Храму Св.Димитрија Солунског у Сечњу својим домовима отишли надахнути божанском благодаћу и љубављу коју ће несебично поделити са својим ближњима. Да нас Господ молитвама и заступништвом Св.Димитрија на многаја љета чува и држи у љубави и  сабрању!

Духовно предавање Проте Милорада Голијана

07.новембар 2012. године у просторијама парохијског дома у Сечњу одржано је духовно предавање проте Милорада Голијана кроз отворен разговор са присутним парохијанима о  Литургијском животу и позивом да сви људи дођу у Цркву на Литургију.

Издвајамо део из књиге проте Милорада Голијана која је била представљена на духовном предавању са надом да ће многи пожелети да прочитају и науче нешто из искуства овог Христовог војника.

књига КОЛИБА ТОДОРА РИБАРА – “ Немој никога да подцениш. Сви су људи Божији људи и увреда човека је увреда његовог Творца. То се на крају скупо плаћа и цена је прескупа.“

ПРОГРАМ МИТРОВДАНСКИХ СУСРЕТА

07. новембар 2012.године  – Бденије у Храму Св.Великомученика Димитрија  Солунског са почетком у 16 h.

07.новембар 2012. године – Духовно предавање Проте Милорада Голијана у 17 h.

08.новембар 2012.године – Света Литургија – 9 h и свечани ручак након Литургије.

МИР СВИМА И СВАКО ДОБРО ОД ГОСПОДА!

ПОКЛОНИЧКО ПУТОВАЊЕ

29.септембра организовали смо поклоничко путовање у манастире Ваљевског краја, КАОНА, ЛЕЛИЋ И ЋЕЛИЈЕ, на поклоњење Светим моштима Николаја Велимировића Епископа Жичког и Охридског, Аве Јустина Поповића Ћелијског.

Са нама су осим неколицине мештана Сечња били на путу и ченици са наставницом Славицом Новаковић из Зрењанина, а надамо се да ће у  будуће бити и више заинтересованих из нашег Сечња, јер како сви наводе после ходочашћа, ово је било једно од  Богоугодних и Богонадахнутих путовања кроз нашу лепу Србију, где учимо, и трудимо се да своју историју и претке никада не заборавимо.

Српска православна црква слави дан мајке Ангелине, која је вековима била надахнуће за многе песнике и књижевнике.

Песници у част Свете мајке Ангелине

ФОТОГРАФИЈЕ СА ХОДОЧАШЋА И ПРОСЛАВЕ ДАНА ПОСВЕЋЕНОГ МАЈКИ АНГЕЛИНИ СРПСКОЈ

ВИДОВДАНСКА АКАДЕМИЈА

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

У СУСРЕТ ВИДОВДАНУ

26.06.2012.год.  –   Духовно вече и духовна предавања Проте Милорада Голијана

27.06.2012.год.  –   Видовданска академија

28.06.2012. год.  –   Света Литургаија и презентација интернет сајта и мултимедијалног диска Храма Св.Великомућеника Димитрија Солунског у Сечњу

Видовданским свечаностима које смо ове године започели трудићемо се да буду прихваћене и наредних година као завештање и традиција нашег сечањског народа.

Овим начином трудимо се да оживимо дух Православља односно Светосавља код наших најмлађих, наше деце, родитеља и својих ближњих.

Ово је начин на који апелујемо да се за ова три дана ујединимо да будемо доследни својим српским прецима који су у Христу били уједињени у вери , и очувању духовности, исповедању своје Православне вере, да и ми доследно следимо остављен нам утабан пут.

Крсна Слава Црквеног Хора

Прослављена је Крсна Слава дечјиг Црквеног  Хора „Свети Сава„ уз Свету Литургију и присуство парохијана,  дечјег хора из Сечња и Сутјеске, и браће и сестара из Зрењанина. Након Свете Литургије дечји хорови из Сечња и Сутјеске приредили су нам мали концерт духовних песама уз послужење у Парохијском Дому.

Захваљујемо се свим парохијанима и родитељима који су нам својим присуством и послужењем помогли и увеличали овај дан.

Увек у сабрању уз молитву и доброчинства да узрастамо Творцу нашем на славу, родитељима нашим да будемо на радост, а Цркви и отаџбини нашој на корист. Амин.

Поштовани суграђани и сви људи добре воље обраћамо вам се у жељи да помогнете и донирате израду одежде за чланове Црквеног Хора (хаљине и блузе за девојћице и дечаке од белог платна).

Надамо се да ће се и родитељи одазвати овом приликом и учинити да њихова деца у хору буду одевена у хорске хаљине и беле блузе, и поносно носе одежде хора који представља не само Светосавски дух који се шири у њима већ и у свима нама који се трудимо да их изведемо на добар пут, пут Светосавља и пут којим су наши преци ходили, гајећи Христоликост у себи и другима.

Васкршњи празник дочекан је у радости и весељу у  Храму Светог Димитрија Солунског, уз активно учешће новоформираног Црквеног хора. После Васкршње Литургије одржано је такмичење за најмлађе у надметању за најаче, и најлепше украшено  јаје, као и дружење за све присутне у Парохијском дому.

Захваљујемо се свима који су својим присуством на највећи празник над празницима у Храму Светог Великомученика Димитрија Солунског свесрдачно учествовали у саборности и радости!

ХРИСТОС ВАСКРСЕ!     ВАИСТИНУ ВАСКРСЕ!

ПОКЛОНИЧКО ПУТОВАЊЕ

29. априла 2012. године организује се поклоничко путовање и обилазак фрушкогорских манастира, са поласком из Сечња, (полазак испред Храма Св.Димитрија)   у 6:30.

Манастири које обилазимо:

023/841 868, 062/8112589.

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )